середу, 23 жовтня 2013 р.

Кукурудзяні панкейки

Дуже вже мені полюбилась полєнта (кашка з кукурудзяної муки) якраз для такого лінтюха як я) засипав, помішав і готово. Саму її їсти не завше цікаво, тому я проводжу над нею різноманітні експеременти, зазвичай це овочеві запіканки, проте цього разу побачила оригінальний і незвичний як для мене рецептик в mrs_crabikoff за що велике мерсі!
Інгредієнти:
1 яйце
200 гр йогурта або 250-300 гр 15-20% сметани
1 ст. кукурудзяної муки
1/2 ст. пшеничної муки
3 ст. ложки цукру
2 ст. ложки кукурудзяної олії (або соняшникової)
1 ч. ложка розпушувача
1 пакетик ванільного цукру
ПРИГОТУВАННЯ:
1. В глибокій мисці зєднати яйце, цукор, олію, сметану і ванільний цукор. Перемішати.
2. Змішати два вида муки і розпушувач.
3. Ретельно перемішати мучну суміш з яєчною.
4. Добре розігріти сковорідку з антипригарним покриттям і жарити панкейки до готовності.
P:S: Я робила їх невеликого розміру і в мене їх вийшло досить багато, можна жарити на весь діаметр сковорідки, як кому довподоби.
Смачного!

Немає коментарів:

Дописати коментар