четвер, 3 жовтня 2013 р.

Рисова запіканка

Таку запіканку завше готувала мені моя бабця, це була моя улюблена страва. Я завше знала, що коли приїду мене чекатиме в духовці запашна запіканочка, і чим більше вона була запечена тим більше вона мені смакувала.
Бабці уже немає, тому в пам'ять про неї я вирішила зготувати схожу запіканочку. Сказати що мені вдалось відтворити смак означатиме що я обманюю, але щось віддалене вдалось відтворити. Тим більше міське молоко не посперечається з сільським, натуральним.
Що ж буде потрібно:
1 ст. круглого-зернистого рису
750 мл молока
75 гр. масла
1 п. ванільного цукру (це вже моя самодіяльність)
2 яйця
75 гр. цукру
дрібка солі
ПРИГОТУВАННЯ:
1. Рис промити, залити молоком, поставити на вогонь. Добавити ванільний цукор, сіль і масло. Відварити до готовності, чуть остудити.
2. Яйця взбити з цукром і підмішати все до рисової каші.
3. Якщо у вас кастрюлька така що можна ставити в духовку то тоді накриваєм кришку і ставимо в духовку десь на 50 хв. при 160 С. Якщо ні то кашу переложити в змащену маслом форму.
Смачного!

Немає коментарів:

Дописати коментар